.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گزينه‏هاي اصلاح‏طلبان براي انتخابات 88

جبهه اصلاحات گزینه های مختلفی را برای انتخابات ریاست جمهوری مورد بررسی قرار می‏دهد.

به گزارش الف، جبهه مشارکت و سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی ایران با دکتر محمدرضا عارف جلسه‏ای در خصوص انتخابات دهم ریاست جمهوری برگزار کرده‏اند.

در این جلسه دکتر عارف حضور خود در انتخابات دهم را منوط به تصمیم نهایی آقای خاتمی برای کاندیداتوری ذکر کرده و بر تلاش برای اجماع میان گروههای جبهه اصلاحات تاکید کرد.

مجاهدین و مشارکت در جلسات متعدد در خصوص انتخابات دهم ریاست جمهوری، گزینه های دیگری چون محمد علی نجفی، اسحاق جهانگیری و ... را مورد بررسی قرار داده و همچنان به رایزنی با آقای خاتمی جهت کاندیداتوری اصرار دارند.

محسن آرمین عضو ارشد سازمان مجاهدین انقلاب نیز در جلسه با جوانان این سازمان اعلام کرده که چندین بار در این خصوص با آقای خاتمی رایزنی انجام شده که وی دلایل مختلفی در این خصوص اقامه می‏کند و احتمال عدم نامزدی وی وجود دارد.

آرمین خاطر نشان ساخته است که اگر این گزینه شکل بگیرد به دنبال گزینه‏ای غیر از خاتمی خواهیم بود.

در طیف دیگری از جبهه اصلاحات، حزب اعتماد ملی و هواداران مهدی کروبی، همچنان بر کاندیداتوری حجت الاسلام مهدی کروبی تاکید دارند و اخیراً جلسه‏اي بین دبیرکل حزب اعتماد ملی و مجمع روحانیون مبارز برگزار شده است.

گروه کارگزاران سازندگی نیز همچنان حسن روحانی را یکی از گزینه‏های اصلی خود می داند اما بر رایزنی و مشارکت جهت اجماع درمورد یک گزینه واحد تاکید دارد.

برخی گروه‏های اصلاح‏طلب نیز از سیدعبدالواحد موسوی لاری و میرحسین موسوی به عنوان نامزدهای بالقوه ریاست جمهوری نام می‏برند.

ارزیابی‏ها از جبهه اصلاحات نشان می‏دهد که در صورت کاندیداتوری سید محمد خاتمی، جبهه اصلاحات به اجماع نزدیک می‏شود در غیر این صورت این جبهه حداقل با 3 کاندیدا وارد عرصه رقابتهای انتخاباتی خواهد شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.095 seconds.